wtorek, 30 października 2012

kilka słów od autora

Wiem wiem że zaniedbuję i nie piszę, ale powiem wam szczerze że nie ma ostatnio o czym. naprawdę mam wam opisywać co jadłem dziś na śniadanie i jakie mam na sobie skarpetki? <mięciutkie puchowe z takimi gumeczkami>  Nie mam ostatnio weny wcale do zdjęć bo pogoda się zepsuła a ja nie mam normalnego obiektywu co trochę bardzo utrudnia mi zrobienie czegokolwiek. W grudniu dostanę obiektyw i wtedy zacznie się zabawa, póki co proszę nie spodziewać się cudów jeśli chodzi o techniczną stronę zdjęć :)
mogę pisać tutaj moje przemyślenia i filozofie życiowe ale czy ktoś to będzie czytał? tego nie wiem.
Mogę wam powiedzieć że na chwilę obecną mam to na czym mi zależy i to co jest dla mnie najważniejsze, co za tym idzie mogę stwierdzić: tak, u mnie spoko :) jest trochę rzeczy które zaplanowałem i teraz tylko czekam aż dojdą do skutku. Z uwagi na brak zdjęć chciałbym przypomnieć wam zdjęcie z jednej z pierwszych sesji by Dominika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz